OH BELOG

Artis-artis Yang Pernah Dirogol


Hati-hatilah wanita tak kisah lah dekat mana korang berada. Sekarang, orang yang kita sayang macam ayah sendiri atau abang sendiri atau boyfriend sendiri pun boleh jadi haruan makan anak. Jangan hanya bertutup di luar rumah sahaja sedangkan dalam rumah pergggggghhh, seksi sampai tak sedar ada lelaki yang sedang menjeling yang rupanya korang tak sangka dia sanggup buat satu benda yang korang tak sangka.

Dalam entry ni, guwe nak kongsi info tentang 3 orang artis hollywood yang pernah jadi mangsa rogol.



Terri Hatcher
Pelakon Desperate Housewives ni sebenarnya pernah menjadi mangsa rogol selama 6 tahun oleh pakcik dia sendiri. Selama 6 tahun, dia diugut oleh pakciknya, sekiranya dia membuat laporan polis, pakciknya akan sembelih leher dia. Bayangkan selama 6 tahun si Terri ni menjadi hamba seks  kepada pakciknya. Kalau hari-hari dirogol apa macam?? Pergggghhh!!! Sadis... Kalau dalam sehari 3 round kena rogol plak apa macam??? Cuba plak dalam sejam tu pakcik dia bawak geng rogol ramai-ramai???? Walllaaawweeeiii!!!



Oprah Winfrey
Oprah datang dari keluarga yang sangat susah. Oprah terpaksa bekerja pada usia 9 tahun untuk membantu keluarga dia sendiri. Dia ni juga tidak mempunyai ramai kawan kerana sejak kecil lagi kerana dia menghadapi masalah kemurungan.  Akibat takde kawan dan sikap dia yang pendiam dan suka murung ni lah yang menyebabkan orang lelaki mengambil kesempatan kat dia. Semasa berumur 14 tahun, ketika Oprah pulang dari kerja ke rumahnya, seorang lelaki telah memeluknya dari belakang dan merogol Oprah dan menyebabkan dia mengandung. Kalau nak tau, Oprah mempunyai seorang anak lelaki pada usia 15 tahun akibat kes rogol tu. Jadi, gadis-gadis sekalian, jangan jadi bengapp macam Oprah, senyappppppppp je bila kena rogol, bila perut dah buncit baru nak cerita semua benda.. Hek elaaaaaa....



Gabrielle Union
Fuhhhhh... guwe suka pelakon / penyanyi ni. Gorgeous gilaaaaa!!! Tapi siapa sangka dia ni rupanya mangsa rogol. Kes terjadi semasa Gabrielle berusia 19 tahun dan bekerja di sebuah kedai runcit. Biasalah dekat tempat mat salleh, orang kulit hitam memang dipandang slack. Rakan-rakan kerjanya adalah geng mat salleh, jadi Gabrielle selalu disisihkan. Kadang-kadang dia pulang seorang diri dari tempat dia bekerja. Satu hari semasa Gabrielle nak menutup kedai yang mana dekat kedai tu tiada orang, datang seorang lelaki masuk ke kedai tu. Gabrielle menyambut lelaki tu dengan sopan santun, tapi rupanya lelaki tu acukan pistol kepada Gabrielle dan akhirnya kedai tersebut disamun malah Gabrielle juga menjadi mangsa rogol dan ditinggalkan dalam keadaan bogel di kedai tersebut. Jadi apa boleh belajar dari kes Gabrielle ni??? Jangan bersangka baik dengan orang dengan mudah. Seorang gadis mesti selalu berwaspada.

Guwe rasa setiap wanita mungkin ada 6ixth sense yang mana mereka boleh merasa sesuatu jika ada lelaki yang cuba untuk menganaiya mereka. Kadang-kadang kan, women should follow their 6ixth sense. Who knows it may be right?
 

5 comments:

Miziey said...

owww, ksian kan dorang. Btw, Oprah adalah mangsa rogol?? ish3.

Cik FaRiZaM said...

oooo...

fatin amalina said...

percaya gerak hati wanita.. ermmmm..

Syakir Rahman said...

erm...kalo artis malaysia yg kne mayb la ley dikategorikn 'dirogol' ...tp kalo artis barat ni...erm... ye ke rogol?? hahahaa...

mail jawa said...

Selena gomez pnah kolom btg aku, aku x kcoh pon

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails