OH BELOG

Ibu Rakam Video Anak Mandi Bogel

Wahai kawan-kawanku, kalau korang terasa umur korang dah lanjut dan masih tidak mempunyai teman hati, apa kata korang cuba teknik yang digunakan oleh makcik dari China ni.

Disebabkan terlalu risau akan anaknya yang belum mempunyai teman hidup tatkala umur anak perempuannya dah pun berusia 26 tahun, makcik ini telah mengambil tindakan drastik iaitu merakam aksi anaknya mandi bogel dan kemudiannya video itu diupload ke dalam internet untuk tontonan lelaki-lelaki mahupun pengkid-pengkid.

Kenapa makcik tu berbuat begitu? Dengan harapan, penonton-penonton lelaki akan cuba mengorat anak perempuannya. Yaaaaaaaa!!!!!! Idea yang bijak bukan? Kalau dapat jodoh pun, sah-sah menantunya nanti adalah kaki porn. 

Rupanya dalam video tu, makcik tu bukan curi-curi skodeng anaknya mandi, tapi anak perempuannya tu tahu yang maknya sedang merakam aksi dia tengah mandi... Kira, anak beranak sepakat laaaaa untuk  rakam aksi terlampau....  Video yang memakan masa 80 saat ni berakhir dengan kata-kata dialog dari si ibu dan si anak,

"Kamu inginkan lelaki yang macam mana wahai anakku???" tanya makcik tu.

"Cukuplah sekadar lelaki itu tahu menghormati ibuku dan diriku...." balas anaknya sambil keluar dari bilik dalam keadaan bogel.

Hormat ek???  Eh aperdaaaa!!!? 

Sumber dari: THE STAR 16/2/2011

6 comments:

Admiral Hafiz said...

sporting giler mak dia!!!
wah nk kne ushar anak dye ni
xde link video 2?


Entri Terkini: GEMPAR!!! Selepas Osama, Presiden Obama Pula Dilaporkan Mati?

aida4eva said...

tttteeeeeettttt!

ape jadah family macam tu?ish2

ejaMaria said...

nak dihormati dgn buat keje terkutuk eh ?

virgogirl said...

benggung la nama nya...huhuhuhu...

Azizan Zolkipli said...

udah takde kerja lah tu ...

logorithm said...

Ish ish ish... apa nak jadi nih? Mengalahkan Nur Amalina!

Ehem... mana videonya? :-p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails